close
تبلیغات در اینترنت
عمومی
دور جدید قالب های سایت و وبلاگ

دور جدبد تعمیر قالب های وب سایت

شما میتوانید قالب های قدیمی رو بدون نقص دانلود مجدد نمایید

در صورت وجود هر نقص یا ایرادی در قالب ما رو در جریان قرار بدید 

+ امکان ویرایش قالب برای خریدار

+ امکان ویرایش قالب برای تمام سرویس های وبلاگ ساز

+ سفارش و ساخت قالب جدید

آخرين ارسال هاي انجمن
دانلود برنامه سالنامه سلامت 4
دانلود برنامه سالنامه سلامت 4

دانلود برنامه سالنامه سلامت 4

نرم افزار اطلاعاتی سالنامه سلامت نام برنامه ای است که گنجینه ای از اطلاعات را درون خودگنجانده است. هم اکنون این برنامه شامل 14 عنوان مطلب در زمینه های پزشکی، روانشناسی،اطلاعات دارویی و مجموعه اطلاعات عمومی است. مجموع مطالب این ۱۴ عنوان مطلب به بیش از ۲۵۰۰ عدد می رسد. در حالی که نسخه قبلی این برنامه شامل 310 مطلب بود شما در ادامه می توانید با برخی از امکانات و ویژگی های این نرم افزار فارسی آشنا شوید.

 

 


محاسبه وزن و تناسب اندام شما

محاسبه وزن و تناسب اندام ایده آل شما

با کمک این برنامه قادر خواهید بود به وزن مناسب و تناسب اندام ایده آل خود پی ببرید

تنها کافیست وزن و قد خود را وارد کنید تا برنامه زیر اطلاعات جالبی به شما بدهد!

 


گرم کردن بدن و سرد کردن آن

اصول گرم کردن و سرد کردن

داشتن برنامه سبک گرم کردن پیش از اجرای تمرینات و فعالیتهای سنگین می تواند از بروز آسیب های جدی جلوگیری کند و یا آن را به حداقل برساند.یکی از علل اصلی کناره گیری از ورزش ، آسیب ها و دردهای ناشی از فعالیت بدنی است که با گرم کردن عضلات قبل از فعالیت و سرد کردن آنها(عضلات) بعد از فعالیت می توان احساس ناراحتی را از عضلات دور کرده و برای جلسات تمرینی بعد آماده شد.

گرم کردن به بدن کمک می نماید تا فرد چه از نظر جسمانی و چه از نظر روانی برای تمرین آماده گردد و در نتیجه امکان بروز آسیب را کاهش دهد. گرم کردن شامل یک سلسله فعالیت از حرکات آهسته به سمت شدید است تا بدن را بتدریج برای اجرای فعالیت های بعدی حاضر نماید.

گرم کردن ، دمای عضلانی را بتدریج افزایش می دهد و احتمال آسیب عضلات را در حین فعالیت کاهش می دهد. بتدریج جریان خون را در عضلات فعال و قلب افزایش می دهد و در نتیجه اکسیژن و مواد غذایی بیشتری در اختیار آنها قرار می دهد و فعالیتهای آنزیمی و واکنشهای سوخت و سازی دستگاه هوازی را تسهیل می نماید.

هچنین کشسانی بافت پیوندی و دیگر اجزای عضله  را افزایش می دهد ، یعنی عملا مفصل را روغن کاری می کند. احتمال گرفتگی و کوفتگی پس از فعالیت و همچنین خستگی در حین فعالیت را کاهش می دهد. برای اجرای فعالیت اصلی زمینه روانی مساعدی را آماده می نماید. همواره به یاد داشته باشید واکنش بدن شما به گرم کردن ، مشخص کننده توانایی شما برای اجرای فعالیت انتخابیتان است.

گرم کردن

نخستین گام برای آغاز یک فعالیت بدنی گرم کردن بدن میـباشد .قبل از شروع هر نوع ورزشی  ، بهتر است که بدن خود را با نرمش گرم کنیم . تا بدن را طی مراحلی برای حداکثر نتیجه و به حداقل رساندن آسیبهای جسمی آماده ساخت. در این حال بدن با افزایش ضربان قلب و تنفس ، خود را برای ورزش کردن آماده می کند.


سرطان، ورزش، درمان

فعالیت ورزشی منظم، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. آنچه شاید از آن بی خبر باشید، این است که ورزش خواصی دارد که برای درمان سرطان هم مفید است و می تواند خطر ابتلا به برخی انواع شایع سرطان را کاهش دهد...

علاوه بر این، اگر تشخیص داده شده که به سرطان مبتلا هستید، ورزش می تواند به شما کمک کند حین درمان و پس از آن حال بهتری داشته باشید. بیشتر کسانی که درمانشان موفقیت آمیز بوده است و به لحاظ بدنی فعال بوده اند، کمتر دچار خستگی مفرط می شوند، انرژی بیشتری دارند، کیفیت زندگی شان بهبود یافته و کمتر دچار افسردگی و اضطراب می شوند بنابراین چه به پیشگیری از سرطان علاقه داشته باشید چه به تازگی دچار سرطان شده یا تحت درمان باشید یا جزو افرادی باشید که چند سال است درمانشان به پایان رسیده، بهتر است از فواید ورزش منظم آگاه شوید.

توصیه طبی ورزشی

پیش از آغاز برنامه ورزشی با پزشک صحبت کنید تا با توجه به سن، میزان تجربه ورزشی، نوع سرطان، مرحله و نوع درمان و دیگر شرایط پزشکی، برنامه ورزشی برایتان در نظر بگیرد.